Jahapp..

Då var jag tillbaka på jobbet.. känns ganska skönt när man väl kom hit.. :)
Men de suger fortfarande att Lollo inte jobbar kvar.. när jag kommer hit tittar jag fortfarande efter henne...  men hon är aldrig här.. -snyft-

Mitt illamående är nästan som bortblåst.. åksjuketabletter.. vem trodde de lixom? Inte jag iaf.. haha..

Idag var jag å handla med kära mamma som vanligt.. blev lite rörd faktiskt.. för mamma ville gå in å kolla på bilbarnstolar.. hon sa att hon ville kolla vad dom kosta nu för tiden.. hehe.. söta underbara mamma! -pussa- <3

Snart är det dags för Jullans dop!! Ser fram emot det.. fast de är lite läskigt att stå framför massa folk.. :S


Nu ska jag byta av.. dags å passa lite.. :)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Åååå!!! Jag tror att jag snart kommer vara där... Fast förhoppningsvis samtidigt som dig.. Någonting i mig säger mig det.. O efter vad jag har hört... :D :D :D :D

Kram kram

2009-02-09 @ 18:30:28
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0