Lördag


Igår var Thessan, Jimmy och Julia på besök hos oss!
Jag och Thessan provbakade lite inför Julias dop.. Thessan bakade tårtan som hon tänk ha.. så jag skulle få smaka på den :) Super god tårta.. men det bör vara tex hallon till tycker jag.. ;) Hallonen lixom bryter allt det söta.. -smaskigt-  Sen för första gången i mitt liv baka jag kringlor.. hehe.. de var även första gången för Thessan.. så de vart inte dom vackraste kringlorna.. men jössös va smaskiga dom va!! Konditorier släng er i väggen!

Julia har blivit så himla stor.. nu är hon verkligen me när man pratar med henne.. skrattar och gör massa gulliga ljud!! Om några månade kommer hon få en liten kompis!! När dom blir större kommer 9 månaders åldersskillad inte ens att märkas.. :) När man tänker på det så är det ganska coolt att jag blev gravid precis efter att Julia föddes...

Nu sitter jag ensam här hemma.. Jocke jobbar eftermiddag.. å det bara snöar å snöar.. det är helt stört va snö det har kommit.. I HATE IT! Jag vill verkligen ha vår nu.. Det är så himla jobbigt att cykla till å från jobbet när det är snöigt å halt.... URK!  Jag har inget å göra heller.. städa igår.. å jag har fixat med tvättmaskinen idag.... har iof en klädhög som ska bäras till myrornas container.. men det är så mycke snö att jag inte vill gå ut.... Hungrig är jag oxå.. fast jag åt två äpplen för typ en timme sen... blä.. inget är bra nu.. hehe.. kanske ska ta mig en kopp te.. fast de är inget gott utan rätt sällskap.. :(

Kommentarer
Postat av: Therese

De går att ringa till mig om du vill ha sällskap över en te.. Eller bara tidsfördriv =))

<3

2009-02-22 @ 18:42:43
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0