Segt..

Det har varit en små seg start på veckan.. kör förmiddag nu.. de är så träligt å gå upp tidigt dom första dagarna.. :(

I lördags kom Thessan, Jimmy å Julia på besök!! \o/
Jag hade bakat en smarrig kladdkaka som jag bjöd på när dom kom.. den verkade vara uppskattad :) spciellt av min älskling som gluffsa i sig!
Pojkarna satt som vanligt på övervåningen och spelade medans jag, Thessan å Julia satt i soffan å snacka lite gojja!!
Jag satt å myste med Jullan nästan hela kvällen!! Vi kommer bra överens hon å jag!! :D
Vi beställde pizza framåt kvällen oxå.. fast jag körde på en kebabrulle.. den var okej men inte super god.. :S

Som alltid känns det som tiden flyger fram när vi har så trevligt besök.. fyra timmar bara försvann...
Underbart är kort.. :(

På fredag är de dags för inskrivning!! Det känns super spännande!!

Igår inhandla jag en byrå till mig.. Jag har aldrig nåt å ta på mig men ändå ha rjag så mycke kläder att dom inte får plats i min garderob.. :S Vi spenderade 2 timmar igår med att plocka ihop den.,. haha.. det är tur att jag å älskling samarbeterar så underbart bra.. annars hade det nog tagit en vecka..

Här kommer en super bra bild på underbara lilla Julia!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Super fin bild. De e Farmor som tagit den.



Alltid lika najs å va hos dig!

<3

2009-02-04 @ 11:31:47
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: R§iiM

Hej, Anna!



Long time listner, first time writer. ;)



Minns många sena kvällar framför datorn med din sköna röst i lurarna.

Tackar ödmjukast för den tiden och vill även passa på att gratulera till det framtida "tillskottet".



Många kramar.



//Ett troget, dock lite vilset fan.

2009-02-05 @ 02:56:25
Postat av: Anna Svarar!!

Heej!!

Guud vad glad jag blir att folk fortfarande kommer ihåg mig!! Men.. R§iiM säger mig inget alls.. du måste ju säga vem du är!! :D Tackar för gratulationerna!!

Ta hand om dig!!!

2009-02-05 @ 11:56:11
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0