Mamma

Jag är mamma..
Det känns totalt overkligt! Jag.. Anna.. klarar jag de här?

Självklart!!! Jag tvivlar inte en sekund! Jag, Jocke och Kajsa kommer klara allt galant!!

Kajsa är min dotter som jag ska lära allt jag kan och förhoppningsvis lite till!
Hon är så underbar! Så fin!!! Jag lovar att ingen bebis i världen är så fin som hon är!!

Jocke är verkligen världens bästa pappa!
Jag är så lycklig att jag har honom! Ingen får mig att känna mig så trygg å lycklig som han! <3



Nu ligger Kajsa å sover sååå gott i korgen som min kära mamma fixat  i ordning!
Jag har världens bästa mamma!
Så Kajsa har fått världens bästa mormor!!
Här kommer en bild där mormor Inger myser me sitt barnbarn! <3




Det börjar bli dags att fundera över allt som har med dop att göra..
När ska vi ha de?
Vad ska vi bjuda på?
Vilka ska vi bjuda?

Nån som har några bra tips?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle säga så fort som möjligt men efter hon är mer stadig i nacken så det är lattare att bära på henne.

2009-09-23 @ 10:24:17
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0