:(

Lollo.. jag kommer sakna dig något fruktansvärt..
Vi starta våran chokladkarriär tillsammans i "dödens väntrum"...
och nu lämnar du mig för att gå vidare till att verkligen bli något när du blir stor..
Jag har haft det såå underbart skoj tillsammans med dig!
Du har gjort mina arbetsdagar till något jag sett fram emot..
Jag har saknat dig under de halv året som gått när vi inte fått jobba tillsammans.. å nu kommer vi inte ha chansen att göra det igen.. så j*vla ruttet!

Jag kommer alltid att finnas här för dig! <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åååå, nu får jag tårar i ögonen!! :`( Gud vad hemskt! det känns verkligen hemskt nu!! Verkligenheten kommer snygandes på.. Snart, om en vecka, är jag utanför de där slutna väggarna, där inne där man är trygg och känner alla. snart står jag här helt själv!! :O FAN!! :`( JAG VILL INTE!!! Jag vill ju vara med alla er på jobbet ju!! JAG KOMMER SAKANA DIG MASSA; MASSA!! ♥ Nu när jag inte ens får se dig 12 min/dag längre.. Men vi får ses innan o efter jobbet, när du har tid, jag har väl det jämt, så att säga.. :P Haha!! Puss

2008-12-13 @ 09:51:45
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0