Julen raskar över..

Jaha.. då var de slut för i år.. -pustar ut-

Julafton spendera jag och älsklingen hemma i lugn å ro.. jag lagade mat, hemmagjorda köttbullar så klart! Vi åt till Kalle Anka.. :) Vi gick över en sväng till mormor å önska god jul.. å då var alla mina mostrar med sina repektive där oxå.. och så klart min lilla mamma :D så jag fick träffa alla!! Det kändes najs!! <3

På jul dagen kom Thessan, Jimmy och Julia hit.. :) Vi slappa lite ihop å jag bjussa på tacos!
Satt å myste massa me Jullan.. hon låg å sov hos mig! Grabbarna lira lite data ihop å jag å Thessan tog med Julia på en liten promenad i vinterkylan.. ruggit kallt var de.. men med super trevligt sällskap spelar vädret igen roll!!! Det finns inget dåligt väder.. bara dåligt sällskap.. ;) eller hur var det man sa nu igen.. hehe.. Tack för att ni kom ut till oss! Det är lika trevligt varje gång!!!

Tog en liten bild på snuttan när hon låg å sov i soffan.. Julia alltså.. inte Thessan :P









Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv!

<3

Lila najs varje gång vi ses!!

2008-12-28 @ 09:32:19
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Lika najs ska de självklart stå då ja inte lever efter färger S

2008-12-28 @ 09:32:55
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0