Lite Bilder..

Då så.. kan ju slänga upp några bilder som jag hitta i mobilen.. :)

Börjar med en underbar bild från helgen.. närmare bestämt från i lördags..
Då var jag och Jocke å hälsa på hos Thessan & Jimmy!
Dom kom å hämta mig skapligt tidigt på dagen.. så jag fick följa med till Ikea.. skulle följt med till Rusta oxå..
men de bidde inte riktigt så.. jag satt iof utanför i bilen.. me en stor kartong i knät.. så jag å Victor tyckte att vi lika gärna
kunde vänta i bilen.. så vi satt å hade de mysigt å lyssna på musik medans Thessan å Jimmy var inne å handla mossa..

Sen bar de av till affären.. sen hem till familjen Falkenberg/Tillmar..
Där satte jag å Thessan igång med bullbak! 103 smaskiga vaniljbullar blev det!!
Sååå gottit!!
Thessan å jag gick en liten promenad.. den lilla svängen hon alltid pratar om att hon går.. skoj att äntligen få se vart de är hon vankar runt! Sen skjutsade snälla Jimmy hem mig å älskling :)

(klicka för större bild)



Här kommer en bild på en super läskig spindel som kom springades över vårat vardagsrums golv för några månader sen..
Läskig rackare.. man ser till å me huggtänderna på honom.....

(klicka för större bild)



Lite mera gottit..
Dom här smaskiga beskvierna bakade jag till min födelsedag! Dom är till å med smaksatta med punsh!! :P


(klicka för större bild)

Här är även en lite dålig bild på mina två smörgåstårtor jag svängde ihop!



(klicka för större bild)


Sen kommer de lite bilder på mig bara.. :)
Märks de att jag gillar å gläppa bilder på mitt nylle? En del blir helt okej.. hehe.. faktiskt.. :)


(klicka för större bilder)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du de vart massa bullar å goda vart dem =P

Likaså va din tårta super god =P

Beskvi åt ja inte då de va lustigt innehåll men J gilla dem =)

Kraaam!!!!

2008-12-04 @ 12:22:42
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0