Natt..

Jaha.. då var det natt vecka igen.. men det är inte vilken vecka som helst..
Det här är sista vecka innan julledigheten!!! När jag går av fredag morgon så är jag ledig ända fram tills den 7 januari!! Woohoo!! Va underbart det ska bli!!

I lördag var jag och älskling på bio..
Vi såg "The Day the Earth Stod Still" med Keanu Reeves.. Helt okej film.. tycker den fick fram sitt budskap på ett snyggt sätt.. :)

I söndags kom hela familjen Falkenberg/Tillmar på besök!! Julias första besök av många hemma hos Tant Anna!!  Hon verkade trivas helt okej.. :) å jag trivdes som en fisk i vattnen!!! Jag fick gosa med två av världens bästa snuttungar!!
Jag hade köpt julklappar till Victor.. eftersom han åker till pappa över jul så fick han dom när dom var hos mig!!
Han fick ett nytt spel till ps2:an, pokémonkort och en mattebok som han kan pula lite med :) en sån fin med guldstjärnor!
Han blev super glad! Han ville spela på en gång men han fick hålla sig tills dom kom hem :) Spelet var även till Thessan.. eftersom jag vet att hon och Victor spelar tillsammans.. :) Julia fick självklart lite saker hon oxå.. hon fick en snuttefilt och en super mysig fleecefilt!!

Nu sitter jag här på jobbet och skriver lite.. har lite småtråkigt.. Vi har ingen körning.. och jag har ställt om mina maskiner rekord snabbt.. så jag förtjänar lite paus :)
Kanske skriver mer under natten om jag får allt för tråkigt ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja de va ett bra spel.. Han spelar varje dag. De e dock på engelska så de e inte alltid ja kan hjälpa till. Men de funkar. Han kan göra dessa mostertrick men inte ja =( Jocke får visa mig nån dag S

Tack så massa för alla saker!!!! <3

2008-12-18 @ 11:21:31
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0