Tredje Natten..

Jaha.. då sitter jag här en sväng igen.. är inne på tredje natten.. näst sista innan julledigt!! \o/
Inatt städar vi.. träligt som attan.. klockan bara kryper fram.. Som tur är har vi Pia å lyssna på.. hon har varit 17 dagar i Thiland.. åhhh.. jag är såå avis.. det låter super mysigt!

Jag å mitt funderande.. har gått upp på högvarv nu den senaste tiden..
Just nu är jag inne i en period där jag funderar väldigt mycke på hur andra uppfattar mig.. och hur andra människor uppfattar sig själva.. Jag tror jag börjar komma fram till vem jag är.. alltså.. ja, det där lät dumt.. men jag känner mig nöjd med mig själv lixom.. jag vet vad  jag står för och vem jag är.. Jag har mina saker jag tror och inte tror på och det står jag för..

Tänk på att jag skriver det här klockan 03:45 på natten.. hehe.. så det finns stor risk för svammalvarning!!

Jag har även funderat väldigt mycke på hur jag var för några år sen.. hur otroligt dum man var.. Jag levde på hoppet.. hoppet att jag skulle bli lycklig.. kämpade.. mådde skit.. men jag hoppades så hårt.. det tog mig alldeles för lång tid att inse att det är upp till mig själv att ta tag i saker om jag ska bli lycklig å må bra.. Nu är jag lycklig! Lyckligare än jag någonsin trodde jag skulle kunna vara.. Det är så otroligt facinerande hur saker och ting utspelar sig.. Andra människor facinerar mig enormt! Jag skulle vilja krypa in i människor huvuden och lyssna på deras tankar.. bara för att få höra hur dom resonerar med sig själva lixom... :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Svammel.. de går bra. de e de som gör de mer underhållande att läsa S

Kvart i fyra.. då va ja vaken men gav bara mat å sen somna vi om =)

2008-12-18 @ 11:22:35
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0