Bloggen


Sådär ja.. nu har jag skapat mig en ny blogg..
Tröttnade lite på den andra.. så nu kan man se de lite som en ny start!
Nu kommer jag försöka skriva lite oftare.. när andan faller på lixom.. :)

Det är länge sen jag uppdaterade den gamla bloggen.. http//www.nogg.se/twizz
Det har hänt en hel del sen den 12.:e november.. som för övrigt var Lollos födelsedag!
Jag har fyllt år.. å massa annat skoj.. Tänkte berätta mer om de nån annan gång.. kanske inatt på jobbet om jag får tråkigt!

Idag har de snöat ganska mycke!!
Allt blir så himla fint när det täcks av vit å fin snö!
Man vill bara sitta inne å mysa med trevligt sällskap, levande ljus å nåt varmt att dricka.. åhh så mys!!!
Undra sa flundra om man kanske ska ta å försöka fixa till en speciell kväll snart....


Jag har funderat väldigt mycke på saker senaste tiden.. å jag har kommit fram till en hel del insikter..
Att fundera är underhållande men samtidigt väldigt farligt.. men jag tror de är nyttigt.. väldigt nyttigt..
Jag analyserar väldigt mycke.. ibland för mycke.. men nu tror jag att jag kommit fram till något som kanske ska hjälpa mig lite.. eller.. kanske inte så mycke mig själv.. men människor runt omkring mig.. Vi får se hur det går..
Jag vet själv att jag inte är den lättaste personen att tass me.. men det tar jag inget extra för.. Jag är speciell å det är jag stolt över :) Men lika svår som jag verkar lika lätt är jag oxå.. och då menar jag lätt att förstå så klart!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, det var ett tag sen sist! Men så är det ju ibland, man vill ju inte alltid skriva! :P Hoppas du skriver massa inatt då, så jag har nåt o läsa imorgon bitti! :D Men glöm inte långkalsonger! Jag lovar det behövs inatt!! :S Kram kram

2008-11-24 @ 19:54:16
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0