Bebis!! <3

Kanske ska uppdatera lite här..
Idag har jag varit hemma från jobbet.. har ont i huvudet sen igår.. å de snurrar så jag mår illa.. så jag har legat i sägen nästan hela dagen.. sovit å sovit.. å sovit lite till.. fattar inte att man kan sova så mycke..


Vi har gjort vårat 2:a ultraljud!!!
Våran lilla snuttunge är perfekt!! Vi såg de fina hjärtat, difragman, hjärnan, urinblåsan å massa andra saker!! Alla värden var jätte bra!! Vi frågade barnmorskan om hon kunde se va bebis hade för kön.. och det var lite svårt för bebis låg ihopkrupen.. men hon sa att det såg ut som en liten tjej!!! <3 Hon har ju sett några bebisar.. så hon har säkert rätt!!

Det känns så underbart att veta att allt är bra med bebis! Var super nervös innan.. men de visa sig ju att jag hade aboslut inget att oroa mig för!! Underbara lilla bebis!!
Självklart tog vi bilder!

Här kommer en bild på hela bebis.. där ser ni hur ihopkrupen hon är.. hon ligger å myser i mammas mage! :) Det ser oxå ut som hon blåser en bubbla.. ser ni? :D



Här är en bild på bebis söta profil.. såå underbart fin!! <3



Jag är så lycklig att det finns inte ens några ord som kan beskriva det!





Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad.. och försöka få huvudet att slappna av...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så hilma kul, att det antagligen är en tjej!! Så kul för er!! :D :D De är ju inte långt kvar tills hon tittar ut ju!! <3

2009-04-27 @ 21:32:33
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va mysigt, vo tog oxå reda på om det va en kille eller en tjej när jag skulle ha alice, det e skojj o veta vad det e, så man kan handla dom kläder man vill ha o fixa rummet o sånt,

kram från motala Lisa

2009-04-28 @ 06:29:19
Postat av: Therese

-nosa på-

Ja bebis måste snart komma ut så vi får se hur underbart fin hon e irl! Bilderna e verkligen jätte fina!

Hoppas du mår bättre idag!

<3

2009-04-28 @ 09:24:47
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0