Härlig Lördag

Vilken härlig dag det har varit idag!!
Jag och Älskling har fixat i iordning våran framsida å baksida.. alltså våra små trädgårdar.. haha

När jag klev utanför dörren så såg jag värsta vårbilden..
Kolla så fint!
En nyckelpiga, en humla å en krokus!! Vackert!



Vi cyklade bort till blomstället och inhandlade lite fina Penseér!
När vi va där gick jag in å kolla i växthuset.. å de fanns så mycke fina blommor!
Jag ville ha allihopa!!



När vi strosa runt utanför å valde blommer såg jag första fjärilen för i år oxå!!



När vi kom hem börja Jocke räffsa upp alla löv på baksidan.. å jag satte igång å plantera lite blommor..
Så himla skönt att sitta på trappen i förmiddagssolen å pyssla lite.. satt i bara t-shirt!!
Valde Penseér som inte slagit ut än.. där av ser de mest bara grönt ut just nu..
Här är det fina resultatet!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint =)

Ja våren är helt underbar

2009-04-05 @ 10:40:28
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Lollo

Visst är de kul o plantera o fixa iording de första vårblommorna!! Men jag vågar inte riktigt än, väntar iaf en vecka till, rädd för att de kan bli för kallt på natten än. Men de finns ju så mycket fint där bort i deras växthus! så dit ska jag nog oxå åka sen när jag ska köpa blommorna!! :D

2009-04-05 @ 14:52:10
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Underbara bilder!

Sol i blick hela dan!

<3

2009-04-05 @ 21:02:56
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0