Just exakt nu..


Just exakt nu.. i denna stund.. känner jag mig depp..
Känns som den jag vill ska förstå mig mest.. aldrig verka vilja riktigt förstå..

Och nej, pratar självklart inte om Jocke..

Ganska sällan jag känner mig depp numera.. å det tackar jag Jocke för av hela mitt hjärta.. han är för mig som honung är för Nalle Puh! Han gör mig lycklig :) <3
Bidragande faktor till att jag är lite depp är nog att jag är ensam.. Jocke har åkt till jobbet.. ensam mer än en timme är inte min grej....

Jag är vanligtvis ganska känslig av mig.. å nu är aboslut inget undantag.. tårarna bara rinner när jag tänker på vissa saker.. helt stört.. Kanske är gravidhormoner.. haha.. Blotta tanken på att jag snart kommer ha min å Jockes lilla kärleksbebis att pussa på är helt enormt överväldigande... Samtidigt är jag livrädd.. tänk om nåt går fel.. me bebis.. eller me mig... läskigt...


På onsdag ska vi nog åka å kolla på barnvagn..

På torsdag är de dags för glykosprov.. lite läskigt tycker jag.. men det kommer gå super bra! Lollo ska me å hålla handen :) <3

Den 24:e ska vi på nästa ultraljud.. då får vi äntligen se vårat lilla underverk igen!! Hurra!!


Nu ska jag gå på flugjakt... en stor fet fluga har stört mig hela tiden när jag suttit här... å nu ska den dö! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0