Hemma..

Igår natt måste jag inget bra alls... sov nästan ingenting.. varvade mellan att sitta på toa å ligga i sängen å må illa..
Mamma tror att jag haft nån elak magbacill plus lite graviditets illamående.. mår mest illa när jag rör på mig.. :(
När jag ligger stilla så har de varit helt okej.. å idag har magen varit skapligt lugn jämnförelsevis mot igår..

Va nervös att jag inte skulle kunna gå på inskrivningen imorgon.. men jag har diskuterat med min älskade mamma och hon sa att det förhoppningsvis bara var nån såndär dygnsbacill eftersom jag känner mig bättre i magen idag.. å jag har ju ingen feber så de ska inte vara någon fara.. De kan ju även varit nåt jag käkat.. men jag har ju bara ätit samma saker som Jocke.. så jag tycker han oxå borde fått ont i magen.. men det har han ju inte....

Kommentarer
Postat av: Therese

I värsta fall så har dem toa där ;-))

<3

2009-02-05 @ 22:27:19
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0