Inskrivning


Japp.. då var de gjort.. så mycke besvär för så lite.. är lite besviken som ni kanske märker....
Mådde asa illa på vägen in.. pissnödig som en gnu oxå... för jag trodde jag var tvungen å hålla mig..
När vi kommer dit får vi reda på att vi bokstavligt bara ska skriva in oss.. inget mer.. inget kissprov.. inget blodprov.. inget..
Hon bara ställde lite frågor och prata lite.. inget sas som jag inte redan visste typ..

Men slutet av mötet var bra!! Då fick vi två nya tider!!! En för en "riktig" inskrivning.. å första ULTRALJUDET!! Hurra!!
Gud va skojj.. då kommer de kännas mer "på riktigt" lixom.. när man får se lilla bäsen där inne!! -jublar-

Köpte Postafen när vi va på stan.. åksjuketabletter.. tydligen så är min kropp så gullig att den gör mig åksjuk när jag går.. haha.. spännande.. eller inte.. de går att tolka på ett antal elaka sätt.. :( men men.. smällar man får ta!! :)

Frågade oxå om min hemska natt när jag mådde så dåligt.. inte den i onsdags för det konstaterades att jag var magsjuk.. utan den ett tag innan de när jag svettades som en gris å mådde skit... hon trodde att de antingen berodde på blodtrycksfall eller att en nerv kom i kläm.. ^^ läsigt.. hon sa bara att om de är en nerv kommer de per automatik att fixa sig självt när min mage blir större för då kommer jag inte kunna sitta framåt lutad som jag normalt gör.. men om de händer igen ska jag kolla upp de....

Ville smälla i mig en macka på Subway när vi ändå var på stan.. men icke sa nicke.. kunde bara ta några tuggor sen tog de stopp.. -tjurar- Men på ett sätt är det bra.. jag ska inte äta!! Jag ska vara duktig å hålla mig till de jag behöver bara.. så bebis får äta lite på mitt hull... :)

Åksjuketabletterna verkar faktiskt funka ganska bra.. kunde äta frukost idag!! Så jag hoppas dom fortsätter verka under hela dagen nu.. dom skulle hålla i tolv timmar stod de på paketen!! :) -håller tummar-


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh Anna! Är du gravid?? Faan vad kul!! Jätteglad för din skull! Love!!!

2009-02-08 @ 16:18:43
Postat av: Lollo

Nämen, åksjuk när du bara går! ajaj, låter inte som någon höjdare det inte.. :S Hoppas tabletterna hjälper bra då! :) Kram kram

2009-02-08 @ 19:32:25
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Super fin bild du hittat min vän!

De kommer gå galant. Får komma lite oftare å distrahera dig mot ditt illamående. En liten dos av Therese å du mår bättre. Bästa medicinen ever ;-)



<3

2009-02-08 @ 20:26:43
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Varför kommer inte min kommentar upp?

E de så att du godkänner alla innan eller why syns den not? =(

2009-02-08 @ 20:27:35
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0