Måndag..

Japp.. en måndag igen... är det inte dags att komma på lite nya dagar? Jag börjar tröttna på dom vi har.. Det känns som livet bara rullar på å försvinner.. samma saker hela tiden.. jobba.. äta.. sova.. jobba.. äta.. sova.. -sucka-
Men snart kommer ju mitt liv bli väldigt annorlunda!! Så egentligen ska jag inte klaga nu.. men jag är på klaghumör idag!!

Igår var faktiskt den bästa dagen hemma på länge.. vi åt lyxfrukost.. super god mat.. duscha tillsammans.. och bara njöt av varann hela dagen! UNDERBART!! Det suuuger så hårt att jobba mot varann.. vi såg ju inte varann på hela förra veckan.. så vi hade lite å ta igen.. :)

Idag kör vi sockerbitar på jobbet.. mindre skoj.. men det funkar helt okej så det är okej idag.. :)


Sen måste jag skicka massa massa kramar till Pia.. Pia är min kollega för dom som inte vet.. Pias mamma gick bort igår.. :( såå hemskt att förlora sina föräldrar.. -krama- Vi alla tänker på dig Pia.. 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe, ja, om det vore så väl, att det kunde komma lite nya dagar... :P Jo, jag vet, inget kul alls att jobba emot varandra. Trodde jag skulle få se Benny lite mer nu när jag är arbetslös, men det känns som vi ses ännu mindre nu! :S Hur nu det går ihop sig.. :S Tror att igår var den ända dagen vi var hemma tillsammans på, ja, jag vet inte hur länge!! Sen innan jul någongång!!



Usch, stackars Pia.. Ge henne en kram från mig.. <3



Kram kram!!

2009-02-16 @ 09:28:04
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Du jobbar fm =) Undrade tidigare hur du jobba denna vecka. Å nu vet ja =)



Kraaam till Anna!!!!

<3

2009-02-16 @ 11:30:59
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0