Snart är det helg..

Hurra för de! 
Känner mig helt slut i kroppen.. har ont i ryggen å är trött hela tiden... Jocke börjar bli orolig för jag kan verkligen sova hur mycke som helst.. :S Men jag gissar på att jag bara kommer bli tröttare å tröttare desto längre in i graviditeten jag kommer..så det är väl bara att vänja sig.. :) 
 
På lördag är det dags för Julias dop! Ska klippa mig på morgonen så jag är fin i håret :) Är super nöjd med min present till snuttan iaf.. en kristall"sten" som är graverad med namn, födelsedag, vikt, längd och dopdag.. ett minne hon kommer ha resten av livet!! Sen har jag skrivit ut och ramat in en jätte fin text.. är som sagt super nöjd! :)

Idag kör vi cocosprickar på jobbet.. det går skapligt bra faktiskt.. de enda jobbiga är att min rygg inte vill vara med.. de är väldigt mycke stå å gå å det funkar inte så bra känner jag.. men jag biter ihop...

Kommentarer
Postat av: Andri

Jag får gratta dig med till din bebis....hur långt gången är du? Jag har ju bara börjat min resa och det känns lite konstigt att vara gravid igen och inte känna ngt men det kommer väl med tiden, då menar jag illamåendet :-S

Kram på dig

2009-02-28 @ 07:21:57
Postat av: Therese

Ja kan oxå sova hur mkt som helst. Så han kan vara lugn ;-)) Eller så har vi samma "sov-sjuka" haha!

<3

2009-03-03 @ 13:42:02
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0