Snott från Lollo´s Blogg :)

- Vem tvättar? (Oftast jag, men även Jocke om jag säger åt honom)
- Vem städar? (Mest jag.. jag gör allt utom dammsugningen)
- Vem lagar maten? (99 av 100 gånger så är det jag)
 - Vem dukar? (Jag..)
- Vem dukar av? (Jocke! )
- Vem diskar? (Diskmaskinen men Jocke sköter den!)
- Vem bäddar? (Oftast ingen.. men ibland gör jag de när det ska vara fint) 
- Vem rensar avloppet? (Jag tror jag gjort de alla gånger..)
 - Vem går ut med soppåsen? (Mest Jocke)
- Vem stryker? (Stryker? haha)
- Vem byter glödlampor? (Den som är närmast när lampar går sönder.. haha)
- Vem plockar undan saker som ligger och skräpar? (Jag..)
- Vem vattnar blommor? (Jag..)
- Vem handlar? (Mest tillsammans.. och jag med mamma på måndagar!)
- Vem gör det fint hemma? (Är nog mest jag som bryr mig om detaljerna)
- Vem köper oftast födelsedagspresenter? (Jag.. men Jocke är oftast med..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0