Dags att ta tag i de här..

Japp, nu kommer jag ju vara hemma å ledig ett bra tag.. så nu måste jag ta tag i bloggen! "Ledig" kommer jag ju bara vara i cirka 9 veckor till.. sen kommer bebis!! Hurra!!

I fredags jobbade jag alltså min sista dag för de här året.. kändes lite tråkigt faktiskt.. men samtidigt var de underbart! Jag kommer nog sakna jobbet nåt enormt i höst.. jag är nämligen inte så jätte bra på att gå hemma.... jag blir så rastlös att jag får spunk! Men jag hoppas verkligen mina kära vänner å släktingar kommer ha tid för mig.. hehe..

På torsdag är de den stora dagen!! Då ska vi få se bebis igen!! Denna gången med ett 3D ultraljud.. så nu ska vi verkligen SE bebis!! Mamma, pappa och Thessan ska följa me.. Pappa ville oxå följa me när jag berätta vad vi skulle göra! :) Jag skickade ett mail till läkaren å frågade hur många man fick ta med sig.. fick som svar att de inte finns någon övre gräns för hur många man får ta me in.. men fler än fyra så kan de bli trångt.. sikken tur att dom bara är 3st då! :)

I fredags tog jag årets första dopp!! Jag och Thessan åkte upp till Hultsjön på kvällen.. ja, du läste rätt! Bara jag å Thessan.. hon körde!! Så himla najs!! <3 Det hade ju regnat massa under dagen å de dugga lite när vi var där uppe.. så de låg en dimma över sjön.. super mysigt! Det var jätte mycke varmare i vattnet än vad jag trodde de skulle vara.. de va ljummet!!  I lördags kom hela familjen Falkenberg/Tillmar ut.. Jag, Thessan och Victor åkte upp å bada en sväng igen.. då var de lite kallare men ändå helt okej.. Victor trivdes som vanligt där uppe å ville inte alls åka hem när de var dags för de.. men vi va hungriga så vi var tvunga.. När vi kom hem fixa jag till Kycklingsallad med bröd och tsatzki! De gick hem hos alla! :) Till efterätt blev de bara en vanlig glass men de funka de oxå!
Tack för att ni kom ut! Lika underbart som alltid!! <3

Igår var jag en sväng på Ikano/Maxi me mamma som jag alltid är på måndagar.. Men igår va de sjukt mycke folk.. första semestern å dåligt väder.. då antar ajg att Ikea är ett bra val.. hehe.. Va super trött när jag kom hem för de var ju kö överallt så de blev mycke stå å gå... så när Jocke åkte till körskolan så sov jag :)

För dom som inte vet.. så har ju in älskling börjat på körkskolan!!! Han tar en intensivkurs.. så snart har ahn körkort!! Han är super duktig och det går jätte bra för honom!! <3 Jag planerar att fixa mitt körkort i slutet på ledigheten sen.. de märks hur det blir... jag vet iaf ATT jag ska ha de.. för nu är jag den enda som inte har de typ.. -skämms-

Idag har jag inte gjort speciellt mycke än.. va tvungen att gå upp när Jocke kom hem från jobbet för han snarka så jag kunde inte somna om.. :( så jag la mig på soffan å kolla på tv.. åt frulle sen tog jag ett bad å nu sitter jag här.. :)

Men nu ska jag surfa runt lite.. tippar på att jag hamnar på blip å spelar lite yatzy.. inte lika kul på nätet som de är me Thessan.. men man får väl ta de som bjuds..

Ha de så skoj i Sthlm Thessan! :) Tänker på dig!! Ses på torsdag!!! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du, det var helt underbart å sticka iväg å bada utan att krångla med att fixa nån som kör upp och hämtar. Najs var det även dagen efter. God mat och härligt sällskap. Som det brukar vara! Jag vart lite blondare på besöket oxå och det är en stor bonus =P

När du får körkort sen så finns det knappt några begränsningar i vad vi vill. Hurra!



<3

2009-07-07 @ 15:05:29
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0