Insikt..


Jag har tänkt väldigt mycke dom senaste dagarn, mer än vanligt.. och jag har kommit fram till att jag har nog för höga tankar om människor.. jag tror blint på att dom ska bry sig lika mycke om mig som jag gör om dom.. 

Jag ger allt för dom jag älskar.. allt för att dom ska må bra, vara glada och ha de så bra som jag med mina medel kan göra de.. Jag köper små saker för att pigga upp eller bara för att göra nån lite extra glad.. jag ger så mycke uppmärksamhet jag bara kan på alla sätt jag kan.. Och varför är jag så.. jo, för jag vill ju ha samma saker tillbaka.. alltså omtanken, kärleken, omhändertagandet lixom.. Jag vill att dom runt mig ska vara lika måna om mig som jag är om dom! Då menar jag aboslut inte att köpa saker å sånt.. utan själva bryandet!

Jag omger mig me få men nära vänner.. jag väljer dom me omtanke.. när man väl kommit mig nära så finns det inga gränser för den kärlek man får av mig..

Allt jag behöver är bekräftelse på att jag.. att jag behövs.. att jag är lika älskad och omhändertagen..
När nån sviker de stora förtroende som jag gett... då brister hela min värld...

Allt man behöver göra när jag är lessen eller nere.. är att lyssna på mig.. för jag berättar att jag är de och varför.. och jag berättar de för att jag behöver att nån bryr sig.. är man nära mig så döljer jag inga känslor..
Att ignorera mig när jag behöver någon som mest är de elakaste man kan göra mot mig.. att vända mig ryggen och ignorera mig.. då dör en del av mig..  


Jocke min älskade <3
 
Utan dig hade jag nog inte orkat hållt mig ovanför ytan.. i din famn kan jag gråta tills tårarna tar slut.. och du håller mig lika hårt hela tiden.. För mig är du ren lycka.. du har läkt alla sår i mitt hjärta och visat mig att äkta kärlek finns!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, det är bra o tänkta o komma till insikt med saker, samtidigt som de är såååå jobbigt. När man inser att saker inte är som de brukar eller har vart...

Men du ska veta, att du är älaskad!! <3

2009-07-19 @ 20:19:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0