Mormor <3

Fick veta förut att min älskade mormor inte mår bra.. hon är inne på sjukhuset...

Min mormor är inte vilken mormor som helst.. hon är världens bästa mormor! Vet inte vart jag ska ta vägen om mormor försvinner.. hon får inte göra de nu.. inte innan bebis kommer ju...

Jag vet att jag skulle vara lika lessen även om jag inte hade en miljon gravidhormoner i kroppen... tårarna slutar inte rinna.. Mamma sa att jag skulle försöka att inte tänka så mycke på de nu... mormor är gammal och man kan inte göra nåt vad som händer... jag vet det.. men.. det är min mormor ju... Det blir ju inte bättre av att jag är ensam hemma heller.. Jocke jobbar ju natt.. Jag, ensam och lessen är ingen bra kombination....

Mormor.. nu blir du bättre å kommer hem! Hör du de!

Jag skämms så hårt att jag inte varit hos dig oftare... har tänkt hela tiden att jag ska komma nu när jag blivit ledig.... och jag har varit ledig i 1 dag.. å så händer de här... Man ska inte skjuta på saker.. aldrig aldrig mer.. usch!

Tänker på dig hela hela hela tiden!!
Älskar dig så mycke!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0