Tisdag

Känner att de går lång tid mellan mina inlägg.. men så är det ibland, å speciellt när de gäller mig.. Jag är en periodare :) Men det lär väl bli oftare sen när jag går hemma å ska försöka hålla mig sysselsatt.. Det är inte så långt kvar nu.. bara tre veckor! Sen är de sommar! Hurra!

Vi har börjat kolla på saker vi vill ha i barnrummet! Vi har bestämt att datorerna får flytta in i det lilla sovrummet så bebis får de stora rummet.. Jag har pratat till mig att få ha Jockes fina stero kvar i rummet så man kan dansa å sjunga me bebis i rummet.. :) Myyys!!  Vi har bestämt oss för att ha skötbord i rummet oxå.. tror att det blir från Trofast serien på Ikea.. tycker de verka vara jätte smidigt.. för då kan man bygga hyllan precis som man vill ha de.. å anpassa den allt eftersom bebis växer! Ska absolut inte ha dom färgerna som är på bilden..  Själva hyllan vill jag ha i vitt.. å färgen på lådorna beror ju lite på om det är en tjejja eller kille.. Vi får ju bekräftat den 9 juli om de är en flicka eller inte.. :)



Vet inte om jag skrivit det innan.. i så fall skriver jag det igen.. Som jag sa där uppe så kommer vi få det bekräftar den 9 juli vad jag har för liten krabat i magen!!! Då ska jag ta med mig mamsingen och Thessan och åka å tjuvkika lite!! Det är ganska dyrt att göra ett 3D-ultraljud.. men det är såå mysigt att ha sen.. tänk att kunna visa det å säga -"här är du i mammas mage!" :D Min älskade mamma skrapde ju fram 2000kr på en triss för ett tag sen å hon delade de med mig..så dom pengarna kommer gå till ultraljudet! :)

Allt börjar kännas mer på riktigt nu när magen börjar puta ut å bebis sparkar runt som en vilde.. Jag är så förundrad över att de inte gör ont.. för ibland rör hon sig så mycke att magen verkligen ändrar form å buktar ut.. Det är så mysigt när man ligger i sängen på kvällen å hon virvlar igång.. Jocke brukar lägga huvudet på magen å prata in i navlen.. blir lika tårögd varje gång han säger -"Hej bebis.. pappa här.. jag längtar efter dig!" Mina älsklingar!! <3  

De enda som jag faktiskt haft de jobbigt me än så länge är den ihållande huvudvärken.. men jag hoppas på att de ska försvinna helt snart.. den har blivit lite bättre.. nu kommer den mest när jag anstränger mig..

Den här veckan är en kort vecka! Hurra! Nästa vecka är oxå kort.. för då är det nattvecka.. veckan efter de är ännu kortare för då är jag ledig måndag å tisdag! Ska göra ett glykostest.. å jag jobbar eftermiddag.. så jag tog ut semester båda dagarna för å orka upp å så.. sen så är de semester!!

Jag vill verkligen hitta på något roligt i sommar.. nåt som jag orkar göra.. hehe.. kommer ju vara höggravid.. men de ska inte stoppa mig!! Måste bara komma på vad jag vill göra.. Jag vet att jag vill åka till Gotland å hälsa på Älsklings mormor.. men jag vill helst åka bil dit.. för smidighetens skull lixom.. men Älskling kommer inte ha körkortet för ens någon gång i slutet av augusti.. å de är nog lite sent för å dra iväg.. då är det ju bara tre veckor typ kvar tills de är dags för bebis att titta ut..

Nu ska jag lägga mig å kolla lite tv..
Hörs å störs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aha, var det sån hylla ni menade.. Då fattar jag!! :D Den är ju perfekt, går ju att använda senare oxå! :)



Ja, det inte är inte långt kvar nu, varken för dig eller mig.. ;)



Kram kraam <3

2009-06-16 @ 19:36:33
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

testing testing

2009-06-17 @ 13:10:16
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Skumt!

Det gick inte för mig förut.

Din blogg gillar inte mig =(

2009-06-17 @ 18:15:19
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0