2:a Besöket


Då så.. då var 2:a besöket avklarat på MVC!
Det gick sååå bra.. jag var dönervös innan ju.. men pff de var ju underbart! haha
Älskling var med oxå så klart! -pussa-

Jag tycker bara bättre å bättre om min barnmorska! Förra gången så fick inte så bra poäng.. hehe.. men denna gången fick hon full pott! Jag vägde mig... min stora mardröm.. men det gick så bra.. visst väger jag mycke.. men det var inga problem! Jag som trodde jag skulle få skäll.. puh.. Sen tog jag lite prover.. hon kunde dock inte ta blodprovet i armen för mina blodådror ville inte vara me å leka.. haha.. dom snurra sig sa hon.. Hon grävde i min arm ett tag sen gav hon upp.. jag skulle få ta det provet nästa gång jag kom dit iställe.. :) Mitt järn värde var jätte bra! Det låg på 136! Mitt blodsocker låg på 5,9 oxå perfekt! Mitt blodtryck var lite högt första gången hon tog det men det berodde på att jag var nervös.. så när hon tog det efter gynundersökningen så var även de perfekt! Jag rockar sååå hårt!!! :)
Gynundersökningen gick oxå bra.. hon tog alla prover å klämde å kände lite.. å allt låg å såg ut som det skulle!!
Jag känner mig sååå lättad att allt är bra.. eller det är inte bara bra.. det är PERFEKT!!! WoooO!!!

Nästa grej i kallendern är ULTRALJUD!! På måndag är det dags!! Jag ser fram emot det så mycke att jag blir tårögd när jag tänker på de!!! Vi ska få se våran bebis för första gången.. första gången.. förstår ni? Det är en sån otrolig grej!
JAG SKA BLI MAMMA!! HURRA!!

Kommentarer
Postat av: brinken

Fan va roligt :) skönt och veta så allt är okey med :)

hade kalas! kramar

2009-03-11 @ 22:19:16
Postat av: Therese

H U R R A ! ! ! !

Ska bli helt underbart!!!

Längtar massa massa!!

<3

2009-03-12 @ 08:34:32
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sanrt dags för ultraljud!! :D Se den lilla krabaten!! ;) Kram kram!!

2009-03-13 @ 10:16:38
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis åter igen ,är super glad för eran skull =)

krammen

2009-03-14 @ 19:16:12
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0