Äntligen Fredag!


Slappis fredag är det oxå! Hurra!
Vi har inte kommit igång än på jobbet.. å klockan är över nio.. vi har städat allt vi kan städa å varit jätte duktiga! Känns najs! Ska på möte vid tolv oxå.. så jag kommer förmodligen bara jobba  ett par timmar max! De behövdes idag kan jag lova.. jag är helt slut i kroppen.. känns som jag inte gör annat än sover hemma.. men ändå när jag vaknar så kan jag somna direkt igen.. det känns som jag lixom går i dvala...

Har kollat lite smått på vagn.. ska absolut inte köpa nån än.. men det är kul att kolla! :) Har hittar en jätte fin modell som faktiskt inte är så dyr.. men affären ligger i Tranås.. men jag hoppas jag kan smila till mig skjuts dit nån gång så jag får känna på vagnen lite.. :)

På onsdag är det som sagt dags för inskrivning på riktigt! Alla prover ska tas då.. Jag ser fram emot det med bäde glädje och skräck.. hehe.. jag önskar att de fanns nåt bättre sätt att göra gynundersökning på för det är ju hemskt.... fläka upp sig för en vilt främmande människa.... usch usch usch!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hellre fläska upp sig för en främmande månniska än den man känner ;-))

2009-03-06 @ 11:27:08
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Anna Svarar

haha.. ja.. iof.. men det är ändå hemskt!!

2009-03-06 @ 11:29:16
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0