Bättre

Ja, nu börjar jag sakta känna mig liiite bättre.. hostar inte lika mycke å jag kan faktiskt andas genom näsan nästan hela tiden nu.. \o/ men jag låter fortfarande som om jag vore jätte förskyld.. :(

I söndags åkte jag å Jocke in till Ikea en sväng.. kolla runt lite i affärer.. kolla bland annat Babyproffsen.. Jössös va dyrt de är me vagnar.. men de fanns ingen som riktigt föll mig i smaken där ändå.. hehe.. Hitta en super söt body till Julia där.. då messa jag Thessan å fråga om vi fick komma över å lämna den.. å det fick vi självklart! Och jag kan inte bara ge nåt till snuttan.. så vi gick tillbaka till Ikano å handla en munkjacka å en t-shirt till Victor.. munkjackan vart poppis för den tog han på sig direkt å gick hem till en kompis! Tant Anna rockar såå hårt..
Thessan svängde ihop en smarrig sockerkaka.. så vi fika lite.. sen var de typ dags att åka hem.. som vanligt så bara flyger tiden fram.. :(

Igår när jag kom hem från jobbet så decka jag på soffan.. sov i typ två timmar.. jag märkte lixom inte att jag somna ens så trött var jag.. Sen fixa jag till stuvade makaroner å isterband.. å jössös va gott de var!! Jocke äter inte isterband så kan käka sina kryddiga korvar iställe.. knäppa människa å inte gilla isterband som är såååå gott!! Till maten kolla på vi Resident Evil 3.. pratade om den hos Thessan så jag var sugen på att se den.. kände dock att jag nog behövde se om tvåan innan.. men de gjorde inget.. döing filmer är underhållande.. så är det bara! Haha.. Efter filmen så gled jag ner i ett varmt bubbelbad.. underbart! Efter de så fick jag en helkroppsmassage av Älskling.. å då kände jag faktiskt av min mage!!!! La mig på mage å de lixom tog emot.. kändes som jag låg på ett halvt litet bowlingklot.. så mysigt att de börjar märkas lite nu!!! 

Jag tror jag ska fixa tillbaka mitt hår.. jag känner inte riktigt att jag trivs i de mörka.. eller jo de gör jag.. men inte som jag gjorde i de blonda.. de tråkiga är ju att de är dyrt.. å de tar ett tag innan de blir bra.. men jag tror att jag är villig att stå ut me de.. ska fundera på de ett tag till.. hehe.. 
Sen tror jag att jag måste gå till farbror doktorn.. jag vill inte.. men jag tror att jag är så illa tvungen om de fortsätter så här.. jag har fått mer utslag.. :( dom gamla försvann.. å nu har de poppat upp på ställen jag aldrig haft förut.. om de beror på stress så måste de finnas nåt jag kan göra åt de själv.. de gäller på å lista ut vad som ställer till de.. :( 

Jössös vilket långt inlägg de här blev.. tog dock inte så lång tid att skriva för jag är ju kung på å skriva på datan! ;)

Ha en bra dag mina vänner!
Hörs & Störs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker absolut du ska till läkaren!!!!!!



Jo, de e dyrt å bli blond igen. Skulle själv kunna tänka mig de men de känns som att de kostar mer än de smakar.



Långa inlägg gillar ja. Även fast ja redan vet allt S

Ha de gott. Ser fram emot nästa inlägg

<3

2009-03-31 @ 09:50:08
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker du är jätte fint i blond en man ska ju ha de man trivs bäst i...

kram

2009-03-31 @ 12:57:49
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0