Blää


Mår inget vidare..
Gick och la mig direkt när jag kom hem igår.. vakna efter typ fyra timmar.. och då hade jag feber.. totalt yr i huvudet vingla jag ner å tog två panodil å ett glas vatten.. sen släpa jag mig upp till sängen igen.. å sov hela natten...

Idag framåt eftermiddagen kände jag mig lite bättre så jag åkte me Lollo in till Maxi.. man måste ju handla lixom å trevligt sällskap å skjuts sitter ju aldrig fel.... men de var kanske inte en sån bra idé.. jag gjorde nåt jag aldrig någonsin gjort förut... jag spydde inne på Maxi..... kände typ vid brödet att nåt inte var bra... hann ta typ 5 steg så spydde jag... som tur var så var jag ju lite förberedd så jag lyckades ha kvar de i munnen... frächt va? Tack vare Lollos snabba handling så lyckades vi rädda Maxis golv.... hon slet upp en apelsinpåse å gav den till mig.. för att ingen skulle se så sprang jag in i ett omklädningsrum å hävde ur mig lite......
När jag kom hem gick jag direkt upp till sängen igen... och där har jag legat hela dagen.. sover.. går å kissar.. å somnar igen.... Nåt är lite off i min kropp tror jag.... jag har aldrig sovit sovit så här mycke förut.. men det är väl bara att lyssna på kroppen antar jag..... 

Måste säga tack till Lollo som inte fick panik... jag vet hur känslig hon är mot sånt där.. men hon var jätte duktig! <3 De var tack vare henne jag inte fick panik själv... Mycke hemsk upplevelse....

Men jag har iaf lärt mig min läxa nu.. jag ska aldrig mer sätta min fot utanför dörren om jag inte känner mig helt hundra.. :S

Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch ja!! Hemskt, men jag tyckte jag skötte mig riktigt bra, med tanke på att spyer är bland det värsta jag vet! Hade du spytt rakt ut, hade jag oxå gjort det, kan jag lova!! Men du skötte det riktigt snyggt.. ;) Var alltid beredd med en påse i jackfickan hädanefter :P

Puss å kram!!

2009-03-19 @ 23:04:05
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Du ser gumman! Du ska inte ta emot gäster i helgen. Oavsett om dem ses ofta eller sällan. Din välmående går före. Men du e så envis så du ska göra de iaf. Inte bra!

Trött.. De va ja som en gris när ja va gravid. De går typ över ett tag efter bebis kommit ;-)) Så känn lugnet. Passa på att sova så mkt du kan. För du kommer behöva de =)

<3

2009-03-20 @ 09:28:36
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0