Fortfarande sjuk..

Ja, jag är fortfarande sjuk... känner mig som en överkörd grävling i kroppen..
Hostan har faktiskt blivit liiite bättre.. värst är den på kvällen..  Nu har jag blivit snorig som fan oxå.. kan inte sova ordentligt.. snoret rinner ut men jag kan knappt snyta ut skiten.. så jag sover med papperstussar i näsan för att ens kunna somna... men sen vaknar man ju hundra gånger under natten.. dels för att man är så torr i munnen att man inte kan svälja.. vilket i sin tur leder till att man dreglar över hela sig själv å sängen... sen vaknar jag ju även för att jag är pissnödig.. Så som ni förstår så är det inget bra alls just nu... -snyft-

Ska lägga upp en bild sen oxå när jag kommer hem..
Cykla ju till jobbet idag som vanligt... i den här j*vla snöstormen... så jag tänkte att ni ska få se hur fin jag var när jag parkera cyklen här på jobbet.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0