Oj då..

Det var länge sen jag skrev något nu.. men så är det ibland.. bloggandet går i perioder..

Jag vill ju lägga upp lite bilder från Julias fina dop.. men Thessan har bara lagt upp en enda.. men den kommer här.. :)



Hon var så fin i sin klänning!!

Dopet gick super bra!! Julia till å med prata lite i prästens mick :D
Fikat gick oxå bra.. jag var inte så jätte närvarande på de dock.. jag hade Julia störta delen av tiden.. hon å jag bytte blöja, käka lite å sen sov hon som en sten hos mig!! Gudmor Anna är bra att ha ibland! :)

På ondag är det dags för alla proverna på MVC.. känner mig lite nervös men jag håller tummarna för att allt ska gå bra.. Den vanliga kommentaren om att man är tjock kommer man ju få höra.. men tjatar hon om det ska hon få se på annat.. Jag är där för att jag är gravid.. å dessutom för första gången.. då vill jag ha råd å stöd i de.. inte skäll för att jag är överviktig! Så de så! hehe.. Jag är fullt medveten om hur jag ser ut..


Kommentarer
Postat av: Lollo

De är bra vännen, på dem bara!! De ska hjälpa dig för att du är gravid, allt annat ska de bara vara tysta om!! Ååå!! Blir arg på dem bara jag tänker på det.. Blä för dem!! :P



Kram kram!! :)

2009-03-05 @ 13:54:44
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0