Mors Dag

Idag har jag firat min älskade mamma å min underbara mormor!! Jag och Jocke åkte ner till mormor för att möta upp mamma och Bengt.. Både mamma och mormor fick varsin blomma och en ask med Noblesshjärtan! Mamma fick oxå en sommarskjorta som jag hitta igår på Kapp Ahl!

Här är en bild på min gamla mormor.. hon fyller 93 nu den 13:e Juni!! Krutmormor!! <3



En bild på min älskade mamma.. råkade få me Bengt oxå.. men som tur va höll han för ansiktet så ni slipper se.. ;)



Mormor fick en fin rosa Pelargon :) Jocke klappar på mammas hund Dimma i bakgrunden.. hehe



Nu på eftermiddagen har vi varit duktiga igen.. vi har tagit en jätte lång promenad runt kanalen.. Jääätte varmt.. men jätte skönt!! Jag badade till å me fötterna.. jag trodde det skulle vara svinkallt.. men det var faktiskt jätte skönt!

Lite småsuddig bild.. men de gick inte å se när man satt i solen.. hehe..



Älskling vägrade att sätta sig ner på bryggan.. för han ville aboslut inte bada fötterna.. Jag tog hål på en blåsa som han hade under foten innan vi gick hemifrån.. och han var övertygad om att han skulle få en monster infektion å dö om han stoppa ner foten i kanalen.. haha..  Så jag försökte ta en bild på honom när jag satt på bryggan.. :)



Det var iaf en super skön promenad!! Hade dock väldigt svullna fötter å händer när vi kom hem.. å magen var hård som sten.. så de kanske blev lite mycke.. :S Men de var det värt.. Vi gick i alla fall nästan 9000 steg!! Duktigt av oss va?!!

Vi tog svängen förbi affären på vägen hem.. jag köpte en Fanta Jamaica Pinapple.. sluuurp så god! Try it!!

Kommentarer
Postat av: Fotografen

Hehe, amatör är jag med.. däremot så har man väl ett stort och brinnande intresse för de så man har tagit reda på en massa saker, läst på om kamerainställningar m.m. :) Ja, you name it ^^ Men tusen tack för att du tycker jag är duktig, jag gör mitt bästa och försöker alltid utveckla mig själv :)



Oj, ja.. tidgen går verkligen fort =) Allt är kalas med mig, ska hämta en hundvalp om 9 dagar ;) sååå spännande..

2009-06-01 @ 02:19:27
URL: http://fotografen.blogg.se/
Postat av: Therese

Som tur var håller han för så vi slipper se honom...?? Haha! Snällt =)

Ja de va kanon varm igåt. Varmaste tror ha ;-))

<3

2009-06-01 @ 08:42:11
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0