Baby Björn..

Idag drog lilla familjen Nilsson en sväng in till Tornby.. dock så trodde jag att allt öppna klockan tio som vanligt men de gjorde de ju inte alls.. bara Ikea som öppna då.. :S Men de var mys å gå där en sväng oxå.. köpte mig en ny kniv å en bricka att ha mina blockljus på! Kniven pröva jag hos min bror igår.. vi gick dit på fika men blev kvar över middag oxå! Mycke trevligt! När Ikano väl öppna så gjorde vi ett litet ärende där sen drog vi över till Babyproffsen.. där inhandla vi en Baby Björn bärsele! För jag tror att jag kommer ha använding av en sele när Jocke börjar jobba.. så jag kan knalla runt å fixa lite å ha skruttan me mig :)



Efter vi var klara på Tornby så drog vi å hämta upp Lollo å Benny.. å åkte vidare till Ljung slott.. där var de höst marknad... Men tyvärr så var de ingen höjdare alls.. väldigt lite grejer.. dom hade kunnat göra en super mysig grej av de om dom ansträngt sig lite tycker jag.. De var asa lerigt å dant oxå så de var bara å kasta byxorna i tvätten när vi kom hem...

Kajsa är så himla duktig när vi är ute å åker.. hon har inte varit arg i bilen på länge nu.. När vi gick inne på Ljung slott så somna hon i Jockes famn å sen sov hon tills vi kom hem.. duktiga tjejen!!

Mina jäkla utslag har kommit tillbaka igen.. de e så himla tråkigt.. Har fått massor på vänster armen, lite på vänster öra å sen på ett väldigt annorlunda ställe.. på vårtgården.. kliar som tusan när jag ammar Kajsa.... :(
Men jag ska faktiskt ringa vårdcentralen imorgon för nu ska jag ha nåt annat än kortisonsalva tycker jag, för den hjälper inte ändå! De verkar som min kropp vill vara gravid hela tiden för då har jag ju inga utslag å nästan igen allergi.. haha..

Nu i veckan är de dags för återbesöket hos barnmorskan.. ska göra kontrollen på mig efter förlossningen.. se så allt läkt som de ska å så... är lite nervös men jag tror de kommer gå bra.. allt känns som de ska iaf! Sen ska vi självklart till BVC igen.. å se hur mycke Kajsa vuxit!

Kyrkan är bokad å klar inför dopet! Det blir på min födelsedag som vi ville! Jag får min bäbis dop i födelsedagspresent! Bättre present kan man inte få! :) Inbjudningarna är skickade så nu väntar vi bara på att folk ska höra av sig om dom kommer eller inte... antalet inbjudningar har ökat lite.. så kommer alla blir vi typ 54st! Mamma, Jockes mamma å Lollo ska hjäpa till å baka kakor.. å sen ska vi beställa tårtor från Gyllen cafét som de ser ut nu! Ser fram emot de super mycke för förhoppningsvis så kommer Jockes mormor över från Gotland! Då får jag träffa henne för första gången!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för idag, blev lite söndagsmys idag med ju!! :D Det var ju inte alls speciellt mycket på Slottet, de var lite tråkigt...

Hoppas de blir bra med bärselen! :)

Kram!!

2009-10-25 @ 19:41:30
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud så fin lilla Kajsa är.... Måste vara mysigt med en liten att få sniffa på :)



Vill med ha en NU, men helst igår hade jag velat ha en:) bara för mig att tjata på min kille att vi ska försöka föröka oss haha.... Hoppas allt är bra med er o pyret:)

Kram Matilda

2009-10-26 @ 21:04:39
URL: http://matuuulda.blogg.se/
Postat av: Morfar o Chicki

Tack för godiset vi fick med oss hem i lördags! Hoppas det går bättre nästa gång vi ses med Emilia. Barnen kom i alla fall ihåg att babyn heter Kajsa. Skönt att ni är friska igen. Ha det bra alla 3! Kramar från oss

2009-10-27 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0