Tiden flyger..


Tiden bara springer iväg..
Kajsa är redan 22 dagar gammal!

Dagarna ser ganska lika ut.. Kajsa hänger mesta dels i tutten när hon är vaken.. de börjar bli smått jobbigt.. men som tur är så sover hon ganska många timmar på natten så de funkar! De tar ett tag för henne å somna in.. men jag börjar lära mig hur både hon å jag funkar så de blir lättare å lättare!

Nu kom älskling hem.. vi ska äta kebab!
Trodde vi skulle leva på hämtmat men jag har faktiskt lagat mat nästan varje dag!
Vi blev bjudna på mat hos mamma torsdags! Mammas köttfärsås!! Guuud sååå gott de var!!!

Nu ska vi äta!

Hörs & Störs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud vad tiden går!! 24 dagar redan ju! :O

Skönt att hon sover ganska bra på natten ändå! :)

Kram!!

2009-10-05 @ 15:37:24
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0