Kakor!

Jag har fått lite fnatt på å baka! De är verkligen super kul! Och allt har blivit super gott än så länge!
Idag baka jag Kokoskakor med kolatäcketa! Ruggigt gott! Litet små sega men ändå lite knaprigt! Jocke ska få ta med sig några till jobbet imorgon så då får jag höra lite va dom tyckte :)

Kajsa å jag har haft en slapp dag idag.. Va ute å gick en liten sväng med Marina på förmiddagen! De e sååå skönt å komma ut lite.. fast de va inget mysigt väder.. de typ kom ner hagelsnö.. inget kul alls!

Nu ligger Kajsan å trynar i sin säng.. hon har inte riktigt somnat än så hon ligger å gurglar lite.. jätte gulligt!!

Jocke är i duschen så jag sitter här helt ensam i mörket i datarummet... Jag vill komma på nåt skoj jag kan underhålla mig med på kvällarna.. Nåt tips? Spelen på Facebook är ju så brutalt meningslösa... :S


Jag har kommit in i en funderar period igen..
Är de nån mer som känner som mig ibland...?
När jag sitter å tänker.. så kommer jag på mig själv med att tänka att jag skiter fullkommligt i de jag tänker på.. fast jag aboslut inte gör de.. jag bryr mig otroligt mycke.. Och nästa gång jag tänker på samma sak så bryr jag mig så mycke att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. jag blir lessen å världens tjatigaste... Varför blir de så? De kan gå flera dagar av "jag skiter i de" å sen pang... så kommer de andra....

Kommentarer
Postat av: Chicki o Pappa

Du är en omtänksam tjej som tyvärr inte alltid uppskattas för det du gör. Livet är både hårt o otacksamt många gånger.

KRAMAR från oss

2010-01-23 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0