Fredag!

Japp, idag har det varit fredag hela dagen!
Hade en super soft dag på jobbet idag.. fick jobba med Lollo för första gången på flera månader..
Det var super najs å knalla runt å bara vara som vi brukar :)

Jag slutade lite tidigare.. åkte in till stora staden.. och mötte upp Thessan och bebis!! Lilla söta Julia!!
Vi gick direkt å käka mat! Vi hamna på kina restaurang där vi smaska i oss lite mat.. lagom när vi var klara vaknade Jullan till å ville ha sin lunch! Duktig tjejja som låter mamma äta klart först! <3 När hon hade ätit färdigt så passa jag på att stjäla lite gos!! -pussa på-
Sen knalla vi runt lite på stan å inhandlade diverse saker som Thessan var i stort behov av!!  Jag köpte även en hel del söta saker till både Victor och Julia!  Jag kan bara inte låta bli..
Tiden går super fort när man har roligt.. så e blev tyvärr dags att åka hem.. jag kan ju inte stjäla Thessan å Julia hela dagen.. :(
Tack för en super najs dag! <3



När jag kom hem väntade min älskling på mig i dörren.. han hade saknat mig.. <3 Vi hoppade in i en varm mysdusch.. för jag var super frusen.. det var jätte slaskigt inne i stan så jag var blöt om fötterna..
Det kändes hemskare än vanligt ikväll när Jocke skulle åka å jobba.. jag är på super gos humör å vill verkligen inte vara ensam.. :( Men snart är det julledigt.. då får vi massa mysdagar!! Hurra!! <3 


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Sött skrivet.

2008-12-13 @ 13:51:46
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja de va underbart på stan. Massa saker blev de =) Allt behövdes oxå. Nu e allt tvättat så de går att använda. Imrogon blir de.. Då ska vi me brorsan ut i pulkabacken =P

Å ja har nu BH så ja kan ha på mig annat än bara linne lixom. Wonderbart!!!

<3!!!

2008-12-13 @ 18:45:55
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0