Questions..


· Vilken är din favorit rätt, måltid? :)
Oj.. svårt.. mycke svårt.. det finns så mycke gottit å välja mellan ju.. En klar favorit är kyckliggryta! De mesta med kyckling är gottit! Mammas köttbullar, sås å potais ligger högt oxå.. Sen är jag en riktig sucker för kål.. kålpudding, kåldomlar å kålsoppa!! Mumma!


· Hur många läsare har du om dagen? :) Oj.. det är inte speciellt många.. ligger väl runt 25-30 om dagen om man slår ut de..


· Har du något bra tips på julklappar till pojkvännen? :) Kanske för vanligt eller tråkigt, men parfym är mitt tips. Doftar han gott blir även du glad ;)


· När du ska hälsa på mig? :) Det beror ju lite på vem du är.. men det är bara å slå en signal eller dra iväg ett mess så ska vi se vad vi kan fixa till :) 


· Favoritbloggar? :) Jag har många bloggar jag läser.. men dom jag alltid ser till att ta mig tid å läsa är Thessans blogg (www.sparroweye.blogg.se) Lollos blogg (www.vitloksflikkan.blogg.se) Jennys blogg (www.nogg.se/jennyzan)


· Varför valde du de bloggnamnet du har? :) Jo.. för jag vill ha mitt namn i bloggnamnet.. fast ändå inte.. å exakt så blev det.. annans.. det är någon annans blogg.. (för de är ju inte din) och det är mitt namn Anna :) så enkelt är det :)

· Ar du en ytlig person av dig? :) Hm.. Jag kan inte påstå att jag inte bryr mig om mitt utseende, för det gör jag. Det är klart att man vill känna sig fin. Men utsidan på mig är ju inte alltid super fräsch.. hehe.. men jag hoppas min insida väger upp de!! Men man ska komma ihåg att man aldrig ska döma efter utsidan, det är ju som sagt insidan som räknas ;)

· När börja du blogg och varför? :) Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag börja blogga.. :S Kommer nog inte ihåg varför heller.. grupptryck eller nåt.. alla andra blogga så då ville jag oxå ;)

· Roligaste och tråkigaste du vet att göra i hemmet och/eller allmänt ? :P Roligaste måste vara att pyssla och piffa till lägenheten med nya små detaljer. Sen är de så härligt att bli på städhumör.. det händer inte speciellt ofta.. men när det väl händer.. då jäklar blir det rent!! Tråkigaste får bli att diska. Finns inget värre än att ge sig på ett stort berg av disk. Men nu har vi skaffat diskmaskin och Jocke sköter den.. så jag slipper!!

· Har du något favorit hobby? :)  Jag har nog inga direkta hobbies.. aldrig haft faktiskt...

· Hur definerar du en fjortis?  Oj.. hm.. Tjejer som springer runt och röker för att vara tuffa, dricker sig prutt fulla å tror dom är asballa...  just de ja.. den viktigaste fjortisfaktorn.. gapa, skrika å fulfnittra..


· Favoritaffär?  Jag är ingen direkt shopping människa.. men Lush är nog en favorit affär.. eftersom jag älskar att bada.. speciellt om jag har någon smarrig badbomb eller mysigt bubbelbad!!

· Favorit Tv-program? Tittar inte speciellt mycke på vanlig tv längre... Men jag gillar å kolla på tex Heros, Supernatural, Fringe, Hell´s Kitchen, Grays Anatomy, Desperata Husfruar.. å lite annat smått å gott..

· Vad önskar du dig i julklapp? Jag har redan allt jag kan önska mig!! <3

· Vad vill du jobba med? Ingen aning.. jag håller på och försöker fundera fram de.. men de går inte så bra.. :S Nån som är bra på att lista ut vad folk passar som kan ju få höra av sig!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, samma här, gällande sista frågan, jag vill oxå ha någon som kan säga till mig vad jag ska göra!! Haha! Så lätt det vore då!! :) Så skönt! Kram kram

2008-12-07 @ 15:14:13
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0