Sammanfattning 2008

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Oj.. Ja, det har jag! Många saker..  Jag har älskat och blivit älskad så som jag aldrig blivit älskad förut! <3

- höll du några av dina nyårslöften?
Håller inte på med sånt..

- dog någon som stod dig nära?
Nej.. och det tackar jag ödmjukt för!

- vilka länder besökte du?
Tyvärr har jag bara ugglat i Sverige i år..

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
En sak.. men det tänker jag inte ta upp här.. :S

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj.. det är många speciella dagar jag kommer komma ihåg! Men en stor dag var när Julia föddes! 20081206 <3

- vad var din största framgång 2008?
Min största framgång.. arbetsmässigt står jag å stampar på samma ställe.. Men Annamässigt så har jag gjort framgångar.. jag har lärt känna mig själv ännu mer.. känner mig nöjd med vem jag är! En annan "framgång" är att jag fått ett stort ansvar :) Jag har blivit fadder! Fadder till Julia! <3

- största misstaget?
Mina största misstag är nog att jag överdriver saker när jag blir ledsen.. vilket försvårar otroligt för människor runt omkring mig.. men det är något jag håller på att jobba me.. :) Några andra misstag har jag nog inte gjort..

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nje.. inte mer sjuk än vad man vanligtvis är.. 

- bästa köpet?
Min fina soffa! -host- våran soffa menar jag :D

- vad spenderade du mest pengar på?
Pratar vi en stor summa så är det nog våran soffa och tv..

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, absolut! Så himla många saker att det skulle ni inte orka läsa här å nu!! :D

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Oj.. Takida låtar.. Jason  Mraz - I´m Yours.. Duffy - Mercy.. Katy Perry - I Kissed a Girl.. och måååånga många fler.. :)

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är gladare!! Och jag mår såå underbart bra!!

- vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med mina vänner och min mormor.. Jag saknar mormor, bor jätte nära.. men jag har varit dålig på att ta mig tid att gå dit.. ska absolut ändra på det! Mormor är så gammal att jag måste ta vara på tiden!

- hur tillbringade du julen?
Med min älskade Jocke.. gick även över en sväng till mormor.. där var alla mina mostrar och min mamma!

- blev du kär i år?
Jag är kär hela tiden! Jag kommer aldrig sluta vara kär i Jocke! <3

- hur många förhållanden?
There can be only ONE! Jocke <3

- favoritprogram på tv?
Husfruar.. Grays Anatomy.. Heroes..och lite annat smått å gott..

- bästa boken du läste i år?
Jag har varit väldigt dålig på att läsa i år..

- största musikaliska upptäckten?
Kan faktiskt inte komma på någon just nu.. ingen som jag inte gillat förut..

- något du önskade dig och fick?
Ja.. många saker.. på olika sätt..

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma hos mig med en massa människor.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Självklart finns det alltid lite saker som skulle kunnat göra året ännu bätte..
men överlag är jag väldigt nöjd med mitt år!!

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som alltid.. min stil är å kommer alltid vara den samma.. :)

- vad fick dig att må bra?
Min älskling! Mina vänner och min familj!

- vem saknade du?
En del vänner som jag inte umgåtts med på länge..

- de bästa nya människorna du träffade?
Julia så klart! Jennie.. Henka&Mita.. jag har så svårt å tänka tillbaka när man träffade folk.. haha.. men dom tre är dom jag kommer ihåg just nu.. :)

- årets sötaste?
Åter igen.. lilla söta Julia! Alla andra runt om mig är alltid lika söta och underbara.. men Julia är ny! Så hon kommer på en första plats :)

- årets hetaste?
Jag? ;)

- årets största kärlek?
The one and Only! Jocke <3

- årets besvikelse?
Att Lollo blev av med jobbet.. :(

- årets bästa?
Therese.. <3 No words needed..

- årets snällaste?
Mamma! Alltid Mamma!! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2008-12-29 @ 11:57:38
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0