Underbart!

Underbert Underbart Underbart!!

Var nyss ute å gick lite i regnet med Jocke.. jag känner ett litet obehag som gör att jag inte sitter bra.. så jag ville röra på mig.. super skönt å gå.. men lite annorlunda.. de trycker på å magen är jätte spänd.. Jocke börjar bli lite nervig att bebis vill komma ut snart.. men de tror inte jag.. :)

När vi strosa runt där i regnet så tänkte jag lite på mitt liv.. just nu har jag inget att klaga på! Allt känns så himla bra!
 Snart kommer våran efterlängtade bebis! Älskling har tagit körkort! Vi har köpt bil! Jag har underbara vänner! Jag har världens bästa föräldrar och svärföräldrar! Och mycke mycke mer som är bara sååå bra!   


Vi har knappt inte varit hemma på 3 dagar nu.. bara åkt runt å hälsat på massa släkt å vänner! Så underbart de är att kunna åka dit man vill!!
 
I förrgår var vi runt å kolla bil.. hitta våran drömbil å slog till! Den var lite över budget men de fick gå ändå! Vi kunde inte tacka nej! Så nu är vi stolta ägare till en Volvo V70!



Va å käka mat hos Jockes mamma idag! Och när vi var där så kom Jockes farmor å farfar å sa hej å ville kolla på våran nya bil! Dom hade skaffat sig en hundvalp!! En liten liten liten Nisse!! Så söt han va!! Här kommer en  bild som Jocke tog när jag gosa me Emil (som han heter egentligen) Han tyckte jag lukta å smaka väldigt gott.. för han slickade hela mitt ansikte å speciellet mina öronsnibbar.. så mycke att jag faktiskt fick allergiutslag :S Men de var de värt!!!



Å, ja.. mina händer är svullna.. hehe.. men de visar bara ännu tydligare hur liten Emil va!!!

Sen åkte vi å hälsa på Chrille å Katta i deras nya super fina hus!! Är avis måste jag säga.. Jag vill oxå ha ett nyrenoverat hus.. Jockes pappa å Anneli va oxå där så vi fick hälsa på dom oxå!

Finns massa mer jag borde skriva om men jag vill inte sitta här så länge just nu.. känner som ett litet obehag av att sitta stilla...



Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, ja, det blir lite ställen o åka runt till o visa upp bilen ;) O sån frihet att kunna åka hur som helst, när som helst!! :) O så tycker väl jocke att det är extra kul o köra nu i början kan jag tänka mig ;)

Kram!!

2009-08-16 @ 22:40:21
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Wohoo!!!

Volvo is da shit!



Ja det är grymt att kunna köra till vem man vill när man vill. Sån frihet att bara ha vetskapen av att man kan ta bilen dit. Vänta bara tills bebis är ute och du ta rditt körkort. Då kommer du får större frihet då du kan köra själv ;-))



Love! <3

2009-08-17 @ 09:50:02
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-18 @ 10:11:53
Postat av: Anonym

2009-08-18 @ 10:12:22
Postat av: Moster Kerstin

Stort GRATTIS till både körkort och bil, men kör försiktigt. <3

2009-08-18 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0