Hurra en uppdatering!

en liten iaf.. :)
Eller den blir så lång som Kajsa vill.. hon ligger här på golvet brevid å pratar med sin fina spegel som hon fick av morfar å Chicki!! Hon har börjat prata med bokstaven a nu.. såå gulligt!! Aaaaaooouuuu aaaaguoooo aaaaaa jätte glatt!!

I förrgår så skratta Kajsa för första gången!! Underbart! Hon låg på skötbordet å jag drog en liten filt över ansiktet på henne å sa HEJ när hon titta fram.. hon tyckte de var hysteriskt roligt! Jockes mamma berätta på julafton att de var så Jocke skratta första gången så jag var tvungen å testa.. å till min förvåning funka det!!! Men de har inte funkat igen efter de.. hehe.. så nu gäller de att komma på något nytt!!

Vi hade en super mysig julafton! Min mamma, Bengt, Jockes mamma å Jockes syster med famlij var här å käka julmat å öppna klappar! Mina köttbullar var riktigt poppis! Kajsa fick massa fina nya kläder! De behövs för hon växer så de knakar! På juldagen var vi hemma hos Jockes pappa å spela julklapps hazard.. Jag blev som vanligt jätte allergisk.. :( så vi var tvungna att åka tidigt :(

Nu ville inte Kajsan ligga på golvet mer.. så mer uppdatering kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å, kan tänka mig att de låter jättegulligt när hon skrattar! :D Tant Louise ska nog få henne o skratta nästa gång jag ser henne! ;) Hihi!!

2009-12-28 @ 16:21:26
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Cukuu

i have no idea what you're saying but i figured i'd use this to "intrude" and wish you and Joe and your kid a happy new year !!!!! <3 from the Tr0LL CuKoo

2009-12-31 @ 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0