Uppdatering

Jag vet.. det har uppdaterats väldigt dåligt här.. men jag har haft viktigare saker för mig! Tex pratat med världens finaste bebis hela dagarna :) Kajsa tycker väldigt mycke om att sitta på soffan å snacka skit med sin gamla mamma!

Vad har hänt sen sist då?

Min mamma mår bra! Duktig mamma!

Jag & Jocke har förlovat oss! <3 Datumet blev den 19/11.. för vi blev tillsammans den 19e mars.. så då tänkte vi att de var smidigt att köra på samma datum! :) Min älskade Jocke! Du är mitt allt! Du+Jag=Kajsa! <3

Kajsa har blivit döpt! Hon var såå duktig! Hon sov första halvan av gudtjänsten.. hon vakna till liv när prästen börja drättla vatten på henne! Fikat efteråt gick super bra! Tack vare mina underbara vänner som hjälpte till! <3 Kajsa fick jätte mycke fina presenter! Jag fick lite paket jag me.. jag fyllde ju år! :)



Mina utslag har blivit värre.. men de känns som de inte går att göra så mycke åt de just nu.. för jag vägrar smörja mig med massa kortison när jag har Kajsa.. är ju livrädd att hon ska få de på sin mjuka fina hy.. Får helt enkelt ta tag i de när jag slutar amma iställe....

Julia har fyllt 1 år! Hurra! Vilket betyder att de var ett år sen som Kajsa börja växa i min mage.. tiden går så ruggit fort..

Vi har ätit middag hos min far och Chicki! Mycke trevligt! Dom hade sina helgbarn Sebastian och Emila där.. dom ville att vi skulle komma när dom var där så dom fick se att vi var snälla.. hehe.. å de hoppas jag dom tyckte vi var!

Dagarna bara flyger förbi.. Kajsa växer å växer.. hon lär sig nya saker varje dag! Igår fick hon syn på sina fötter när vi bada.. hon satt å stirra på dom hur länge som helst.. mycke fina fötter! Hon har oxå lärt sig att hon kan plaska i vattnet när vi badar.. hon är helt tokig! Hon är som en liten propeller!

På torsdag ska Kajsa få sin första spruta.. Är hon lika tuff som sin mamma å pappa så kommer de gå super bra! Men de är ändå lite läskigt.. för mig alltså.. hehe.. Men min lilla mamma ska följa med som stöd åt mig.. Jocke kan inte för han jobbar.. :(

Jag är sååå sugen på att baka.. vet bara inte vad jag vill baka.. å om jag bakar nåt så måste ju nån kommma hit å äta upp de.. för jag å Jocke ska inte äta massa onyttigt.. hehe.. iaf inte så mycke :)

Jag har säkert glömt att skriva massor med roliga saker som har hänt.. men nu ska jag passa på å slösurfa lite medans Kajsa sover..

Hörs å störs!

Kommentarer
Postat av: Chicki

Ang. torsdag, jag torkar redan mina tårar. Förstår din känsla. Hälsa Mamma, skönt hon är bättre. O TACK för trevlig lördag o allt godis o paket! Barnen var jätteglada att Kajsa kom. Lilla fröken bestämde att följa med in nästa gång hos er. KRAM

2009-12-08 @ 10:15:26
Postat av: Therese

Bjud över oss så fikar vi gärna =P

Love <3

2009-12-09 @ 17:06:42
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0