Vaccination

Idag har Kajsan fått sina första sprutor.. en i varje lår.. Den första sprutan gjorde bara lite ont.. men den andra sprutan gjorde jätte ont :( Hon blev så ledsen.. men de gick över ganska snabbt efter lite mammagos! Hon växer så de knakar oxå.. hon är nu 62,5cm lång och väger 7670gram! Stora tjejen!!
Hon har inte fått några direkta biverkningar av sprutorna.. bara varit lite extra mammig..

Ringde Hud idag igen angående mina utslag.. men jag fick de bemötandet som jag vänta mig.. så vi får se vad dom säger när dom ringer upp..

Lollo var förbi en sväng igår å hälsa på lite.. hon ville gosa lite med Kajsa.. Men fröken Kajsa va inte alls på humör.. hon ville bara ha tutte å sova.. Men Kajsa lovade Lollo innan hon somna att dom ska ses snart igen å då ska Kajsa vara på sitt bästa humör! :)

Nu sitter jag här uppe helt ensam vid Jockes dator.. Jag brukar ta m ig ett bad för å få lite egen tid.. men jag orkar inte blöta ner mig idag.. så Kajsa får bada balja för första gången på länge!

Har funderat en hel del idag.. Vad är de som gör vissa människor mer "tåliga" än andra? Är jag dum som kämpar så länge jag bara kan med tex mina utslag? Ska man gnälla? Om jag skulle gnälla så mycke som jag egentligen vill så skulle jag ju inte göra nåt annat än å gnälla....

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas hud har nåt vettigt att säga då! Gillar inte när du har det sådär... :(

Hihi, ja, idag var ju Kajsa vaken iaf!! ;) Så tant Lollo kunde gosa med henne!! <3 Ett snabbt morgongos sådär :P

Kram!!

2009-12-11 @ 12:49:17
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej fin blogg ;)

hälsa gärna på min !

2009-12-12 @ 23:20:16
URL: http://rusin.blogg.se/
Postat av: Therese

Liten uppdatering vore najs ;-))

2009-12-28 @ 11:22:01
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0