Onsdag..

Japp.. idag är det onsdag.. då början jag se ljuset.. alltså slutet av veckan :)
Idag kör vi Ässä.. alltså påsmaskiner.. de är verkligen super skönt.. för idag funkar allt faktiskt som det ska!!
Det är såna här dagar som gör att man tycker att man har ett super bra jobb lixom.. fattar ni va jag menar? :)

Jag mår bra.. för dom som är intresserade.. men det borde ni ju vara eftersom ni läser min blogg! Jag mår nästan inte illa alls tack vare åksjuketabletterna.. på ett sätt är det lite tråkigt för jag känner ju inte att jag är på tjocken.. Men lixom "glömmer bort" de då å då.. missförstå mig rätt alltså.. haha.. men det är super mysigt när tanken helt plöstligt slår en.. -"åh.. jag har ju en bebis i magen.. jag ska bl imamma" Jag blir lika rörd varje gång de händer..

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kommer bli en grym morsa!

2009-02-13 @ 10:28:10
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0