Blomma


Här kommer en bild på den super fina GrattisTillBebis-blomman vi fick av Thessan och Jimmy när dom kom och hälsade på oss i lördags!! Dom kom hit och umgicks lite.. jag bjöd på tacos och smaskig efterrätt!! Sååå najs å ha dom här!! Underbara Julia var självklart med!! Snuttan!! Hon var så duktig.. fast hon var lite sur på oss att hon inte fick vara hemma i sin egen soffa å slöa... hehe.. Victor var hos pappa så han var inte med -snyft- Får ta å pallra mig till över till dom snart så jag får krama lite på honom oxå!! :D

Tack igen for den super fina blomman!! <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Såå lite så min vän!

Klart de e en fin blomma. Ja valde den me omsorg =)

<3

2009-01-23 @ 18:10:20
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0