Då var vi där igen..

Söndag..

Egentligen är de veckans värsta dag... för imorgon är de dags för jobb igen.. men vi bara se till att man tar sig tid å vilar lite.. men man känner sig ändå stressad..
Jag önskar de kunde vara lördag alla dagar i veckan.. de är en fin dag!

Igår var jag hos Thessan en lien sväng..
Fick Julias störta leende hittills!! Underbara unge!!
Vi myste jag å Jullan.. hon låg å sov hos mig medans Thessan tog sen en dusch! :)
Victor och Jimmy var på hockey.. så jag hann bara träffa Victor en snabbis vid bussen.. snatta mig ett par kramar
så jag fick iaf en liten dos av Victor..
Underbart är kort.. alltid för kort..

Idag har jag och älskling bara softat.. tittat på film.. eller tittat å tittat.. jag sov mig genom sista halvan.. haha..
Va faktiskt duktig å fixa mig tre matlådor när jag laga mat! Så nu har jag ett par i frysen! Najs!

Jag känner att jag behöver bli duktigare på å lägga  upp bilder... men dom bilder jag tar blir aldrig så bra känns det som.. borde gå nån kurs eller nåt.. å jag vill skaffa mig en asabra kamera!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja hon e underbar. Ett helt annorlunda fejs får man när e glad =)

<3

2009-01-12 @ 08:35:53
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0