Första Dagen..

Då var första dagen på jobbet det här året snart över...
Vi har bara städat å plockat ihop lite maskiner.. väldigt slappt.. najs å sitta å umgås me alla.. alla jobbar dagtid idag..

Men det var lika hemskt som jag trodde... ingen Lollo här..
Du ska veta att jag saknar dig så enormt.. enormt mycke!! De ska vara du å jag på jobbet.. så är det bara! Fabriken är inget kul utan dig.. :(

Fick mess av Thessan för en stund sen.. hon och Julia hade varit på bvc.. och nu väger Julia lika mycke som mig när jag föddes.. å är lika lång.. haha.. jössös.. jag var en tjock bebis.. å jag har aldrig lyckats banta bort miott bebisfett verkar det som.. haha.. Lilla söta Julia! Hon är så himla fin! Det gjorde ni bra mamma Therese å pappsen Jimmy!! 

Imorgon kommer jag köra lite övertid.. :S ska jobba fackligt.. har valberdningsmöte.. 

Jag är förövrigt lika förskyld än.. de låter som jag är super täppt men de tär jag inte.. det sitter lixom bakom näsan å nere i lungorna känns det som.. hostar å fräser gröna mysiga saker.. hehe.. 
 
Igår hade jag å Jocke en super mysdag.. det enda jag gjorde var att jag gick en sväng med Lollo.. kände att jag behövde lite frisk luft! Sen bara umgicks vi.. jag å Jocke alltså! :D Vi käka mumsig mat.. å bara njöt av varann.. tog en varm dusch tillsammans för det är ju svin kallt..... 
Jocke <3 

Kommentarer
Postat av: jenny

åhh va mysigt att ha bara en slapp dag/kväll... med god mat..ja jag får vänta tills på lördag med att äta lite frukost sedan på torsdag nästa vecka så får jag börja äta lite smått igen..åhh längtar massor...

kram

2009-01-07 @ 12:21:26
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Lollo

Å jag saknar att inte vara på jobbet!! Ååå!! Fasen, jag ska ju oxå vara med, sitta med o "höra vad alla gjort på jullovet" o allt de där! :´( Puss

2009-01-07 @ 14:32:14
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0