Kex

Idag är jag på gamla kexen.. ska packa kexchoklad..
men dom har inte kommit igång än så jag bara sitter å väntar.. å väntar.. å väntar.. mindre kul..

Det kändes faktiskt helt okej att börja klockan tre iställe för klockan två som vi gjorde förr..
De tråkiga var att Jocke inte var hemma.. han var inne hos farbror tandläkare å fixa en bettskena..
så nu kanske han äntligen kan få sova lite bättre.. min lilla snutt!! <3

Fick veta idag att mormor fått en plats på ett ålderdomshem.. det känns lite lustigt..
men hon är lixom född 1916.. så det är ju på tiden.. hon klarar sig själv men hon har hemhjälp å så..
Har lovat mig själv att jag ska hälsa på henne så mycke jag bara kan nu framöver.. det kan ju inte vara kul att flytta till ett sånt ställe.. min lilla älskade mormor!!
Min mormor å jag har en speciell relation.. jag i princip växte upp hos henne..

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja de gör du rätt i... Mormor då!!

2009-01-13 @ 14:30:18
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0