Kommentarer..

Lustigt.. jag ser när jag loggar in att det har skrivits kommentarer.. men man ser dom inte när man tittar på själva bloggsidan.. weird.. hoppas dom poppar upp där oxå snart..

Alltså.. jag har funderat lite igen..
Det finns ett par personer som läser min blogg.. som jag inte vill ha nåt å göra me.. å dom vill inte ha med mig å göra.. Varför ska dom då läsa min blogg? Jag kan inte riktigt förstå det..? Är dom så sjukt avundsjuka på mitt liv att dom måste hålla sig uppdaterade hela tiden på vad jag gör? Otroligt lustigt tycker jag att de är...  Men men.. läs på ni bara.. ni kommer ändå aldrig få ett sånt underbart liv som jag har!! -räcker ut tungan- hehe.. så det så!

Jag sitter självklart på jobbet å skriver lite.. har inte så mycke å göra just nu..
Har lärt att par arbetskamrater hur man ställer om våra påsmakiner.. å sen har jag även fräst lite mumsmums-bottnar.. :)

Nu är det snart dags å gå hem.. de ska bli sååå skönt!
Älskling kommer ner å möter mig!! Mysigt med sällskap hem :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe tack =) Bara du ger dig ut :)

2009-01-13 @ 22:59:44
Postat av: Lollo

Samma problem för mig, med kommentarerna! :S

Ja, altid trevligt med sällskap hem!!

God natt!! :)

2009-01-14 @ 00:51:16
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej älskade vän!

Vill bara säga att ja e grymt glad att ha dig som vän!

You rock!!!

<3

2009-01-14 @ 08:38:20
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0