Kudde..

Känner mig super glad att jag äntligen kunnat underlätta lite för min älskade vän!
Thessan har sagt ett tag att hon inte sitter så bra när hon matar Julia på nätterna..
Så jag leta rätt på en fin amningskudde.. som jag köpte till henne!
Och det var nog faktiskt lite ödesbestämt att hon skulle ha de.. för tjejen som sålde den bodde bara runt hörnet från Thessan.. Det var en super gullig tjej som hette Malin! :)
Hon var i våran ålder oxå.. med tre egna små super söta barn.. och en jätte söt vovve :)
Så tack Malin för du sålde din kudde till mig.. så jag kunde ge den till Thessan!! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Me löv ya!

Me löv ya lååång tajm!

<3

2009-01-13 @ 14:33:30
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Therese

Trasiga människor.. går inte att kommentera.

--> Du har mig i vått å torrt!!!! Always!

2009-01-13 @ 14:35:05
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0