Snö

Idag snöar de igen.. känner mig inte ett dugg sugen på snö.. det är bara jobbigt när jag ska cykla till å från jobbet.. men jag unnar alla barn de.. hehe.. dom har ju skoj..

Idag har vi haft utbildningdag på jobbet.. tyvärr så känns det inte så givande som jag hoppats.. men det är det ju sällan..
Alla är så negativa till allt.. å det är super tråkigt.. :(

Ont i magen har jag oxå.. det är super kallt i fabriken.. å det gillar inte min mage.. :(

Läste en viss blogg nyss.. hade tänkt att jag aldrig skulle läsa den.. men jag hade tråkigt.. hehe..
Och till min stora förvåning såg jag sängkläder som kommer från mig.. hahaha.. undrar vad den personen skulle säga om den visste att de kom från mig.. haha..

I morse hade jag en cool dröm.. drömde att jag sydde kläder.. sydde en super snygg kjol!! Det är så himla coolt när man kommer ihåg sina drömmar!! Jag kommer ganska ofta ihåg.. å jag drömmer samma drömmar fast jag drömmer in andra saker i dom lixom.. Jag brukar oftast inte heller drömma lustiga saker.. utan dom är lixom verkliga eller hur jag ska förklara.. saker som faktiskt kan hända..

Igår träffa jag hunden Zigge för första gången.. Lollo var ute på promenad med honom så jag mötte upp dom på väg hem från jobbet.. han är super söt.. låter som en liten gris när han blir uppspelt.. haha.. och när han skulle kissa mot ett träd så lyfte han först ena benet.. å sen de andra så han stod å vingla på bara frambenen.. haha.. Han verkar vara en super mysig liten vovve :)

Urk.. nu vill jag gå hem.. men det är typ 3 timmar kvar.. Jag vill hem å gosa med min älskling.. krypa upp i soffan å kela lite!! Har ingen aning om vad jag ska fixa för mat idag.. måste ju göra nåt som jag kan ha i matlådan imorgon oxå.. fast imorgon ska vi sluta tidigare.. så jag kanske kan köpa en macka i restaurangen eller nåt.. 

Nu ska jag gå å se om dom andra käkat klart.. så jag får plats i kaffeterian.. flyttade på mig när jag ätit klart för vi är så många just nu att alla får inte plats.. :S

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, det har faktiskt snöat väldigt mycket idag! Iaf alla gången jag vart ute, först imorse när jag gick promenaden, sen när jag var ute med Zigge, o nu när jag var till affären! Hmmm, inget kul när det inte är så givande... :S Men du kan ju det där redan ju!! :D Mmm, Zigge är bara för go!! Fast väldigt, väldigt morgontrött, idag var vi ute o morgonkissa typ kvart över 12. Är det verkligen morgon för en hund då?? :P Haha!! Hade han fått bestämma, hade han säkert leget kvar inne i sovrummet med Benny, ända fram tills i eftermiddag, när Benny ska gå upp!! Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, sen äte lite!! Höres vännen!! Kram kram

2009-01-08 @ 13:47:41
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Therese

<3

2009-01-08 @ 16:09:36
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0