Andas ut..

Förhoppningvis blir Mormor helt okej igen!!!
Tydligen har hon ätit för stor blandning/för mycke tabletter.. så nu när det var så varmt så har de orsakat saltbrist.. så hon ska ligga ett dygn med dropp.. så ska de förhoppningsvis bli bättre.. Jag lyssna inte så noga när mamma berätta de för jag var så rädd att hon skulle säga nåt hemskt....
Nu håller jag tummarna att hon får komma hem så fort som möjligt!! <3

Imorgon är det dags för 3Dultraljudet!! Jag är super nervös men jag ser fram emot det jätte jätte mycke!! Både Mamma och Pappa ska med så det ska bli skoj! Thessan vet jag inte riktigt än.. hon har fått besök av Natta som inte varit här på super länge.. så jag förstår om hon hellre vill sepndera den lilla tid som hon kan me Natta nu!! Vi kommer ju ha bebis på både film och bild så hon kommer ju inte missa något..

Jag har varit ledig sen i måndags.. å jag har redan tråkigt.. jag lider så hårt av att vara ensam hemma.. :( det är ruggit tråkigt.. Fixar frukost å mat tills Jocke vaknar å kommer hem från körskolan.. sen gör jag ju inget mer... Gå ut å gå ensam suger ju.. plus att de regnar ju till å från typ hela tiden.. blää.. men det är skönt att de inte är så varmt iaf.. hehe..

Fick höra dåliga nyheter från jobbet idag.. :( usch.. På ett sätt känns de som jag har tur som inte kommer jobba på ett tag.. hoppas allt har löst sig tills jag kommer tillbaka.. Tänker på er allihopa!!

Nu ska jag stånka mig ner för trappen å fixa lite pannkaksmet.. har lovat Jocke pannkakor me min specialar fyllning idag.. :P

Kommentarer
Postat av: Liza

Javisst, det är bara o ringa. Gört för en billig peng...=)



Hoppas du mår bra med magen...



kramis

2009-07-10 @ 10:10:36
Postat av: Lollo

Otäckt det där med din mormor!! Usch!! Tur att det går åt rätt håll iaf!! :)



Ja, nu har vi sett lilla underverket på film!! Häftigt!! Snart tittar hon ju ut så vi får se henne på riktigt :D då ska tant Louise komma o klämma o känna!! :P Haha!!



Kram kram!!

2009-07-13 @ 11:01:20
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0