Harry Potter & Bebis Grejer


Igår var jag å Älskling på stan tillsammans.. gick lite i affärer å käka lunch å så.. massa mys!
Sen senare på kvällen gick vi på bio och såg nya Harry Potter.. å jag är besviken måste jag säga.. Jag hade skyhöga förväntningar på den filmen, den har fått super bra kritik å de sas att de skulle vara den bästa av alla Harry Potter filmerna... i h*lvete heller.. :( två och en halv timme av bara dravel typ.. den är kär i den å den gillar den å den förtrollar den.... mjäkigt! Man vill ju ha lite mer action, lite mer spänning lixom.. Filmen heter Harry Potter och Halvblodsprinsen.. då förväntar man sig ju något maffit runt den där Halvblodsprinsen... man fick "jag är halvblodsprisen...." så maffit va de lixom... Märks de att jag är besviken? hehe.. De händer en stor grej.. men den gjordes oxå på ett tråkigt sätt.. när ni ser filmen förstår ni vad jag menar, vill ju inte avslöja de här..


MEN.. de är Harry Potter.. de är underhållande i vilket fall!



Idag var vi en sväng inne på Tronby..
Gick lite på Ikea å kolla möbler till barnrummet, vi har nu bestämt vad vi ska ha så nu ska vi bara hitta någon vänlig själ som vill hjälpa oss att frakta hem de.. 
Vi gick oxå förbi Babyprossen.. där in handla vi kudde, täcke och underlakan till barnvagnen.. jag har redan köpt värsta söta bäddsättet med rosa hjärtan på.. så nu ska de bara tvättas sen är barnvagnen redo när stumpan kommer!
Sen knalla vi till Ljusexperten å köpte en lampa till bebis rum :) En super söt mask!! 
Själva lampan är alltså masken huvud om nån inte hajja de ;)



Huh, va mycke gående de blev kan jag lova.. men de var de värt! 
Jag stånkar fram å har smått ont i bäckenet å Jocke stånkar å har ont i ryggen.. haha.. Jag är gravid i vecka 32 men han klagar mer än va jag gör... min älskling, de är sååå synd om honom.. haha

Efter lampaffären gick vi till Biltema.. Jocke orkar inte rensa ogräs på de normala sättet nu när jag inte kan stå böjd framåt så länge.. så han skulle promt köpa en brännare.... När vi var på väg till Biltema så messa Claz å sa att han hade tråkigt å ville bli bjuden på kaffe.. så när vi var klara så fick vi skjuts hem av honom, mycke skönt! Claz sa att han hade druckit kaffe hela dagen så jag valde att ge honom lite iste iställe... han måste ju vara rädd om magen! Claz stanna en stund å snacka lite gojja å kolla på bebis videos.. alltid lika trevligt å ha honom här en sväng!

Imorgon har jag bestämt att vi ska fixa iordning lite mer å bebis rum.. får se om Jocke är me på den idén.. hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0