Najs Kväll!


Ikväll var vi, som alla andra, i Berg å lyssna på Ugglas å Ledin.. Lollo, Benny å Malin hade vi som trevligt sällskap! Mycke najs! Jag hade svängt ihop lite pastasallad som vi smaska på, gottit som vanligt.. ingen sommar utan min pastasallad!! Träffa på diverse släktingar som satt utspridda runt kanalen.. Såg massa kollegor som satt å myste på sina filtar :)
Tråkigt bara att träskpatrasket letat sig ut till Berg oxå.. urk..

Va med mamma nere hos mormor idag oxå.. min underbara gamla mormor! <3 Det gör ont i hela mig att se att hon inte mår bra.. jag vet inte vad jag ska säga eller vart jag ska ta vägen.. jag vill bara lyfta upp henne i famnen å ta med henne hem!  Önskar de fanns något jag kunde göra för att underlätta för henne.. Det finns ingen mormor i världen som är så bäst som min mormor.. <3

Igår var jag inne i stan en sväng om me Lollo å Benny.. Lollo ville ha lite proffsigt smakråd för hon ska ha nya glasögon.. :) Hon fick iaf me sig 6 par tror jag som hon ska pröva henna tills på måndag.. jag har två självklara favoriter som hon passa jätte bra i, hoppas hon väljer nån av dom ;) De blev en hel del gående.. men me trevligt sällskap går allt!

Nu e klockan mycke.. Älskling sover å jag ska krypa ner jag oxå.. Jag vilade lite för länge idag så jag var inte riktigt trött när Jocke ville lägga sig.. Nästa vecka är han ledig å de ska bli så skönt att ha sällskap varje dag!! Har saknar honom nåt fruktansvärt den här veckan när han jobbat å sen varit på körskolan.. dagarna har krypit fram..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, träskpatrasket!!! Haha!!! ;) :P

Jag har prova de där glasögonen fram o tillbaka fler gånger nu. O de är såå svårt!! Nu vill jag inte ha några av dem.. :P Nu tycker jag inte några passar. Men hemma hos Bennys familj, tyckte de att jag skulle ha de svarta från första stället. Eller, om de röda (favoriterna) från första stället fanns i svart, så skulle ja ta dem. Så de tyckte svart var bäst... :S Men jag vet inte alls... :S Kommer bli många vändor i affärerna igen.. :P

Kram kram!!

2009-07-19 @ 20:14:47
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0